- Advertisement -spot_img
4,777
published news
and counting

2nd International Energy Week (IEW 2012)

Must read

Ketua Menteri Sarawak YAB Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud, mendengar penerangan daripada Ketua Eksekutif dan Timbalan Pengerusi Eksekutif Sapura Kencana Petroleum Dato’ Mokhzani bin Tun Dr. Mahathir ketika melawat pameran setelah merasmikan 2nd International Energy Week (IEW 2012) di Pusat Konvensyen Borneo Kuching (BCCK) pada 16 Oktober 2012.

Turut kelihatan ialah Menteri Perancangan dan Pengurusan Sumber II merangkap Menteri Kemudahan Awam dan Menteri Pembangunan Perindustrian YB Datuk Amar Haji Awang Tengah Ali Hasan, Menteri Pembangunan Infrastruktur dan Perhubungan Datuk Seri Michael Manyin dan Setiausaha Kerajaan Negeri YB Tan Sri Datuk Amar Haji Mohamad Morshidi bin Abdul Ghani.

Selain pameran, Persidangan Tenaga Antarabangsa (International Energy Conference) juga akan diadakan sepanjang IEW 2012 berlangsung bermula pada 16 hingga 18 Oktober 2012 dan disertai oleh lebih 5,000 orang delegasi daripada pelbagai syarikat pengeluar tenaga, minyak dan gas dari negara-negara di rantau Asia.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
- Advertisement -spot_img

More articles

- Advertisement -spot_img

Latest article